Projekt | Innowacyjne podejście do organizacji procesu kształcenia (woj. lubelskie) |
Nazwa | Innowacyjne nauczanie z wykorzystaniem ICT |
Cena | Bezpłatne |
Szczegóły szkolenia | Szczegóły szkolenia | Program | Program | Terminy | Terminy |
1.
Zapoznanie z narzędziami osobistymi użytkownika Frontera
›
Zapoznanie z narzędziami osobistymi użytkownika Frontera
›
Korzystanie ze strony startowej użytkownika
›
Narzędzie Moje zasoby jako miejsce gromadzenia zasobów nauczyciela
2.
Wyszukiwanie przepisów prawa oświatowego
3.
Przygotowywanie prezentacji multimedialnych wspierającej proces dydaktyczny
›
Przygotowanie prezentacji która ma stanowić reklamę konkursu na gazetkę ekologiczną
›
Formatowanie prezentacji
›
Hiperłącza i przyciski akcji
›
Przygotowanie pokazu slajdów
4.
Efektywne wykorzystanie edytora tekstu w przygotowywaniu materiałów dydaktycznych
›
Formatowanie tekstu za pomocą stylów
›
Dodawanie elementów graficznych oraz tabel
›
Rysowanie schematów i diagramów w MS Word 2007
5.
Posługiwanie się pocztą elektroniczną
›
Zapoznanie się z funkcjami programu pocztowego
›
Obsługa kontaktów
›
Dobre praktyki w posługiwaniu się pocztą elektroniczną
6.
Internet jako źródło informacji
›
Przeglądanie stron WWW
›
Wyszukiwanie informacji w Internecie
›
Pobieranie wyszukanych informacji
7.
Internet i komunikacja
›
Prowadzenie rozmów za pomocą komunikatora internetowego Gadu-Gadu
›
Prowadzenie rozmów głosowych
8.
Edukacyjne zasoby Internetu
›
Przeglądanie wybranych serwisów i portali
›
Encyklopedie multimedialne i programy edukacyjne
9.
Specjalistyczne programy wspierające pracę nauczyciela
›
Dokumentowanie codziennej pracy nauczycieli
›
Wypełnianie świadectw szkolnych
›
Sporządzanie ocen opisowych uczniów
10.
Otwarta platforma edukacyjna wspierająca proces dydaktyczny
›
Publikacja i dostęp do zasobów dydaktycznych w Internecie
›
Narzędzia osobiste platformy edukacyjnej Fronter wykorzystywane w pracy nauczyciela
›
Poznanie narzędzi w sali Frontera
›
Przygotowanie testów i stawianie zadań uczniom
›
Komunikacja we Fronterze
›
Praca zespołowa za pomocą Dokumentu Frontera
11.
Zasady BHP pracy przy komputerze
12.
Aplikowanie o środki z funduszy europejskich
›
Diagnozowanie dostępnych programów pod kątem typów
›
Poznanie działań , na które można pozyskać fundusze unijne
›
Sposoby pozyskiwania środków z UE na realizację przedsięwzięć edukacyjnych
|
Forma szkolenia |
kurs
|
Odbiorcy |
nauczyciele |
Wymagania wstępne: | umiejętność posługiwania się komputerem w stopniu przynajmniej podstawowym |
Liczba miejsc: | 500 |
Liczba godzin: | 40 |
Termin | Nazwa | Sala |